2010. január 9., szombat

Igy Indult

     A Blogomat egy rövid naplóbejegyzéssel fogom kezdeni, amelynek témája egy újévkor tett fogadalom: " lemondok a cigiről mert dragá", de nyugi, mert más cuccokat is fogok feltenni rá.
     Szóval a sztorim a mult év végén kezdődöt. 2009 decemberében a hiradók tele voltak azzal a hirrel, hogy a cigi meg fog drágulni, még 10 RON fölé is mehet az ára, ami az igazságot megvallva elég sok. Egy kicsit utánna számoltam, és kijött egy eredmény amitöl elszomorodtam. Én személy szerint napi egy csomag cigit szivok el (Malboro-t, vagy Kentet olykor Dunhill-t) ami 9-10 RON és pár bani, hosszab napokon elmegy napi két csomaggal is. Igy számoltam egy átlagot napi 10 RON csak cigire. Tovább számolva ezt egy hetre 70 RON, egy hónapra 280-300 RON ami barátok között is elég sok, mitöbb egy évre 3600 RON jön ki.
  Szerinted MEGÉRI CIGIZNI?
  Szerintem nem!
    Itt kezdődött az egész, itt gondolkodtam el, hogy mennyire éri meg cigizni, nem azért de én szeretek cigizni,de na ami sok az sok mármint pénz, ebből nyugodtan vehetnék akár egy laptop-ot is vagy egy középkategóriájú tükörreflexes fényképezőgépet.
    Nade visszatérve az újévi fogadalmamra, ami konkrétan az volt, hogy megpróbálok lemondani a cigiről vagy legalábbis kevesebbet szivni belőle, megvallom eléggé bátor kijelentés részemről, hiszen 12 éve cigizek és nem olyan könnyü mint mondják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése